torsdag 12 november 2015

Inspiration

( inspirationsbilder från nätet )

Tidigare hade jag ett eget hobbyrum där jag fick plats för alla mina saker.  Sen blev det till barnrum och när jag flyttade hade jag inget eget utrymme.
 Nu är garn, pysselsaker och allting satt lite här och där det ryms. En del är också i lådor i källaren.
Eftersom det snart finns mer utrymme kanske jag kunde fixa en hörna till mig också. Ens ett skrivbord att ha saker på som man inte alltid måste plocka bort.
Det finns massor med inspirationsbilder på nätet och det är lätt att få ide'er. Bara jag vet var i lägenheten finns plats ska nåt göras åt saken.

~M~




2 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Gillar din inspirationsbild nr 2 :) Det är nog bra med en egen hörna, så man inte alltid måste plocka undan när man ska äta eller så.
Ha en trevlig helg!
kram Tini

Dagdrömmar ~ Daydreams sa...

Det blir att funera ut hur man själv vill ha det och hur det passar. tur finns det så många alternativ att välja mellan. ~M~