onsdag 27 juli 2016

Ansiktsvård ~ Kasvojenhoito




Alltför sällan går jag på ansiktsvård, men när man väl ligger där och blir ompysslad tänker man att nu ska jag börja komma oftare.
Har hittat mitt favoritställe, skönhetssalong Beauty Land. 
Där är bra service, kunnig och trevlig personal och fin stämmning.
Produkterna de säljer har jag börjat köpa av och de hör till mina favoriter, har varit nöjd med dem.
Jag har en problemhud som är fett men ändå yttorr. Så varje gång jag går hem med en mjuk len hud känns det bra.
Och med passliga produkter hoppas jag huden ska börja bli bättre.
Mer om produkterna senare.
Bilder har jag tagit i salongen. 
~M~


Till sist en svalkande ansiktsmask, och så ansiktskräm.
Lopuksi viilentävä kasvonaamio ja kasvovoidetta.




Liian harvoin käyn kasvojen hoidossa, mutta kun siellä makaa hoidettavana ajattelen että nyt on tultava useammin.
Olen löytänyt lempipaikkani, kauneushoitola Beauty Land'in.
Siellä on hyvä palvelu, osaava ja mukava henkilökunta ja hieno ilmapiiri.
Olen ostanut siellä myytäviä tuotteita ja niistä on tulleet mun suosikeita. Olen ollut tyytyväinen.
Minulla on rasvainen mutta pintakuiva ongelmaiho, ja kun käsittelyn jälkeen iho on ihanan pehmeä tuntuu hyvältä.
Oikeilla tuotteilla toivon että ihosta tulisi parempi.
Tuotteista enemmän myöhemmin.
Kuvat olen ottanut salongissa. 
~M~




Inga kommentarer: