söndag 17 juli 2016

Livstecken ~ Elonmerkkejä

(bilder lånade från nätet ~ kuvat lainattu netistä)

 Ett litet livsteckan från mej :)
Det har blivit en lång bloggpaus. 
Har både saknat och inte saknat bloggandet. 
Saknat .. för det var roligt att ta foton och berätta vad jag haft för mig.
Inte saknat .. för att jag tror ingen ändå är intresserad av vad jag har för mig.

Handarbetet har jag såklart fortsatt med. 
Måendet har varit bättre och sämre. De dåliga periorderna är nog tunga.
Hemmet har inte känts som det rätta stället. Är fortfarande på jakt efter ett riktigt hem var jag kan förverkliga inredningsdrömmar och ide'er.

Hoppas på en fin fortsättning på sommaren!
Jag har ännu min semester framför mig :)

 
~M~


Pieni elonmerkki minusta :)
On tullut pitkä blogitauko. Olen kaivannut sekä en kaivannut bloggaamista.
kaivannut.. siksi että on kiva valokuvata ja kirjoittaa tekemisistäni.
En kaivannut.. siksi että luulen ettei ketään kiinnosta mun jutut

Käsitöiden tekemistä olen tietysti jatkanut.
Vointi on ollut välillä parempi sit huonompi. Huonot kaudet on raskaita.
Koti ei ole tuntunut siltä oikealta paikalta joten jatkan sen oikean kodin etsimistä jossa voi toteuttaa sisustusunelmia ja ideoita.

Toivon hienoa kesän jatkoa!
Minulla on vielä loma edessä :)


~M~


Inga kommentarer: